Dažniausiai užduodami klausimai

Jūs klausiate, mes atsakome

Platforma

ZebraDoc – moderni ir inovatyvi elektroninių paslaugų teikimo platforma, suteikia galimybę kurti paslaugų portalą efektyviam skaitmeninių paslaugų ir vidinių darbo procesų organizavimui. Lengva kurti elektronines paslaugas be programavimo žinių, valdyti informacijos surinkimą, apdorojimą, dokumentavimą ir pasirašymą. Suteikia klientams daugiau laisvės ir galimybių naudotis paslaugomis iš bet kur ir 24/7.

ZebraDoc platforma padidins jūsų įmonės paslaugų patikimumą ir prisidės prie tvarumo, supaprastindama bei automatizuodama procesus. Suteiks skaidrumą užsakymų eigai, palengvins klientų sąveiką su paslaugomis ir pagerins naudotojų patirtį.

Be to, platformos naudojimas leis efektyviau valdyti dokumentus, sumažinti popierinių dokumentų spausdinimą ir prisidėti prie tvarumo.

Su draugiška administravimo aplinka, kurią teikia ZebraDoc platforma, jums nereikės jokių programavimo įgūdžių. Ši aplinka buvo sukurti tiems, kurie neturi gilios techninės ar programavimo patirties, todėl jūs galėsite lengvai valdyti paslaugas ir jų vykdymo procesus per intuityvią sąsają.

Platforma teikia lengvai naudojamą paslaugų portalų konstruktorių ir savitarnos portalų konstruktorių, kurie leis jums kurti, valdyti ir pritaikyti paslaugas pagal savo poreikius ir stilių.

Be to, jūs galėsite pridėti mokėjimus, autentifikavimą, elektroninį parašą ir kitus komponentus norint pasiekti dar didesnį patogumą.

Tai reiškia, kad neturėdami gilias programavimo žinias, galėsite efektyviai organizuoti skaitmenines paslaugas, vykdymo procesus, informacijos surinkimą, apdorojimą ir dokumentavimą bei pasirašymą.

Ne, ZebraDoc platforma yra sukurta taip, kad jos naudojimas būtų paprastas ir intuityvus, net jei neturite techninės patirties. Su mūsų platforma galite kurti elektronines paslaugas ir konstruoti dokumentų formas be jokio programavimo poreikio. Administracinė dalis leidžia jums lengvai valdyti paslaugas, procesus ir dokumentus, taip pat pritaikyti platformą pagal savo organizacijos stilių.

Mes suprantame, kad naudotis naujomis elektroninėmis sistemomis pradžioje gali būti sudėtinga, todėl savo klientams teikiame išsamius mokymus ir pagalbą, kad galėtumėte išnaudoti visas ZebraDoc galimybes. Mūsų tikslas – padaryti pritaikymo procesą kuo lengvesnį ir efektyvesnį, leidžiant pasiekti maksimalų efektyvumą ir naudą iš mūsų platformos.

ZebraDoc platforma yra lanksti pritaikymui pagal jūsų unikalius poreikius. Galite pasirinkti tik tuos funkcionalumus ir integracijas, kurie atitinka jūsų organizacijos reikalavimus. Tai leidžia kurti paslaugų portalus, pasitelkiant tik tuos įrankius, kurie yra jums svarbūs ir kurie atitinka jūsų verslo procesus.

Jei reikia, mūsų komanda taip pat gali sukurti individualius sprendimus arba pritaikyti platformą pagal jūsų pageidavimus, kad ji idealiai atitiktų jūsų verslo poreikius bei strategiją.

Taip, be abejo. Jei domitės ZebraDoc platformos galimybėmis, kviečiame jus susisiekti su mumis. Su malonumu pakviesime į susitikimą, kurio metu galėsite išbandyti platformą, susipažinti su jos funkcionalumu ir gauti visus atsakymus. Tai puiki galimybė pamatyti, kaip platforma atitinka jūsų poreikius ir suteikia pridėtinę vertę jūsų universiteto ar kolegijos administravimo procesams.

Saugumas

ZebraDoc platforma taiko šiuolaikines kibernetinio saugumo technologijas, įskaitant duomenų šifravimą, griežtą prieigos kontrolę ir asmenų autentifikavimą. Ji atitinka tarptautinius ISO standartus ir užtikrina kibernetinį saugumą, kad būtų išvengta neleistino duomenų pasiekimo ar pažeidimų. Platformoje reguliariai atnaujinami saugumo reikalavimai, vykdomas saugumo auditas, kad būtų užtikrintas aukštas duomenų apsaugos lygis.

Taip pat, platformoje, galėsite sukurti ir naudoti privatumo politiką, papildomai stiprindami duomenų saugą ir teisėtumą.

ZebraDoc užtikrina savo patikimumą pasitelkdama aukščiausius patikimumo ir saugumo standartus, kuriuos patvirtina sertifikatai.

  • eIDAS: atitinkame Europos Sąjungos eIDAS reglamentą, kuris garantuoja elektroninių identifikacijos, autentifikavimo ir pasitikėjimo paslaugų kokybę ir saugumą. Mūsų paslaugos patvirtintos Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos ir esame kvalifikuotų paslaugų teikėjų sąraše.
  • ISO 27001: laikomės ISO 27001 informacijos saugumo valdymo standarto, užtikrindami informacijos išteklių apsaugą nuo neautorizuotos prieigos, pavojų ir atakų. Tai užtikrina saugumą ir apsaugą visose mūsų paslaugose.
  • ISO 20000-1: pasitelkdami ISO 20000-1 standartą užtikriname aukštos kokybės IT paslaugų teikimą ir procesų valdymą. Tai garantuoja IT sistemų stabilumą, našumą ir prieinamumą.
  • ISO 9001: mus sertifikavo pagal ISO 9001 standartą, įrodydami savo įsipareigojimą kokybės valdymui. Tai reiškia, kad paslaugos atitinka klientų reikalavimus ir yra aukštos kokybės.
  • ISO 14001: laikomės ISO 14001 aplinkos vadybos standarto, siekdami valdyti savo aplinkos poveikį ir įgyvendinti ilgalaikį tvarų vystymąsi.

Šie sertifikatai ir standartai užtikrina mūsų patikimumą, saugumą ir paslaugų aukštą kokybę, leisdami mūsų klientams pasitikėti mūsų teikiamomis paslaugomis.

Integracijos

ZebraDoc platforma organizacijoms suteikia galimybę integruoti ją su esamomis elektroninėmis dokumentų valdymo sistemomis. Ši integracija leidžia lengvai perduoti sukurtus ir surinktus dokumentus į organizacijos dokumentų valdymo sistemą, kur juos galima valdyti ir saugoti vienoje vietoje kartu su kitais dokumentais.

Be to, siūlome įvairias integracijas su mūsų rekomenduojamomis dokumentų valdymo sistemomis. Tačiau net jei jūsų organizacija nenori naudoti šios sistemos, tai nesukels kliūčių naudotis ZebraDoc platforma. Ji yra puiki galimybė pradėti organizuoti ir valdyti savo elektronines paslaugas ir dokumentus neturint pačios dokumentų valdymo infrastruktūros.

Mūsų Paslaugų portalų konstruktorius yra projektuotas taip, kad būtų galima praplėsti ir pritaikyti jį pagal jūsų poreikius.

Jei turite konkrečių poreikių ar pageidavimų dėl integracijos su kitomis sistemomis, mes galime analizuoti galimybes ir pasiūlyti sprendimus, kurie efektyviai sujungs įvairias sistemas ir padidins jūsų veiklos efektyvumą.

ZebraDoc platforma užtikrina paslaugų apmokėjimą, suteikdama galimybę patogiai ir saugiai vykdyti užsakymus. Šiuo metu galite lengvai integruoti pasirinktą mokėjimo platformą iš mūsų pateikiamų integracijų sąrašo, visiškai be programavimo įsikišimo. Šis funkcionalumas ne tik užtikrina klientams patogų mokėjimo procesą, bet ir padeda organizacijai efektyviau valdyti finansus ir užtikrinti sklandžią paslaugų teikimo eigą.

Taip, platformoje prieinami įrankiai, skirti naudoti kvalifikuotą Elpako elektroninį pasirašymą. Ši funkcija ne tik prideda papildomą saugumo lygį, bet ir užtikrina patogumą pasirašant svarbius dokumentus.

Funkcionalumas

Jums nereikės perkelti ZebraDoc platformos į savo serverius ar instaliuoti jos į darbuotojų kompiuterius. Ši platforma yra talpinama Debesijoje, todėl visą techninį administravimą ir priežiūrą atliks mūsų komanda. Tai reiškia, kad jūsų organizacijos darbuotojai galės naudotis platforma tiesiog prisijungdama per naršyklę, be būtinybės įdiegti programinės įrangos.

Tačiau, jei jums kiltų poreikis turėti ZebraDoc platformą savo serveriuose, mes galime tai įgyvendinti.

Mes suprantame, kad paslaugų puslapio veiksmingumas ir sėkmė priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant lankytojų srautą. Prieš teikdami pasiūlymą, atidžiai išanalizuosime jūsų verslo specifiką, potencialių vartotojų grupes ir kiekį, kainodaros strategiją ir kitus veiksnius.

Tai padės mums suprasti, kokios yra jūsų tikslinės grupės ir kaip optimaliausiai palaikyti būsimą lankytojų srautą. Mes sieksime pasiūlyti sprendimą, kuris atitiks jūsų poreikius ir kokybės reikalavimus.

Paslaugos paleidimo laikas priklauso nuo jūsų specifinių poreikių ir pasirinktų sprendimų. Mes įvertinsime jūsų reikalavimus ir parengsime optimalų paslaugos paleidimo planą.

Be to, mūsų techninė komanda nuolat stebės sistemos veikimą ir atliks būtinus tobulinimus, kad užtikrintų, jog jūsų paslaugos veiktų optimaliai.

Mes stengsimės prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų ir nuolat tobulinti mūsų teikiamą paslaugą, kad ji atitiktų jūsų ir rinkos augančius poreikius.

Prieš pasiūlydami konkretų sprendimą, mes išanalizuojame jūsų poreikius ir galimybes. Jei norite naudoti esamą naudotojų duomenų bazę, mes tai galime aptarti ir įgyvendinti pagal jūsų pageidavimus.

Mes stengsimės sukurti patogią naudotojų valdymo sistemą, kuri atitiktų jūsų veiklos specifiką ir padėtų jums efektyviai valdyti savo naudotojų duomenis.

Taip, su ZebraDoc platforma galite kurti įvairių rūšių dokumentus be jokių apribojimų. Platforma suteikia jums visapusišką laisvę naudoti funkcijas kuriant specializuotas formas, dokumentus ir procesus, pritaikytus jūsų verslo poreikiams. Tai apima užsakymų, prašymų, skundų priėmimą, apdorojimą bei dokumentų generavimą. Taigi, galite pritaikyti platformą pagal savo verslo reikalavimus, užtikrinant efektyvų organizacijos dokumentų valdymą.

ZebraDoc platforma suteikia galimybę pritaikyti ją pagal jūsų organizacijos prekės ženklo stilių. Tai apima spalvų, dizaino elementų ir logotipo keitimą, kad jie atitiktų jūsų vizualinį identitetą.

ZebraDoc platforma leidžia jums kurti ir valdyti paslaugų katalogus bei dokumentus be jokių programavimo žinių. Administravimo portale galite kurti formų šablonus ir nustatyti suformuotiems dokumentams darbo sekas, stebėti ir sekti vykdymo būsenas. Tiesiogiai portalas leidžia nustatyti formų funkcionalumą, integruoti mokėjimus, autentifikuoti tapatybę ir valdyti prieigas.

Paslaugų puslapyje galėsite kurti ir pritaikyti paslaugų aprašymus, leidžiant klientams lengvai suprasti siūlomų paslaugų svarbą. Tai visuma galimybių, kuriomis galima pasinaudoti be programavimo žinių.

Mes turime daugiau nei 30 metų IT produktų kūrimo ir vystymo patirtį. ZebraDoc platforma yra mūsų autorinis produktas, todėl galime jį lanksčiai pritaikyti skirtingų organizacijų poreikiams, integruoti su turimomis informacinėmis sistemomis bei užtikrinti kvalifikuotą jo priežiūrą. Galite pasirinkti tik tuos funkcionalumus, kurie reikalingi jūsų organizacijai arba kreiptis į mus dėl individualių sprendimų įgyvendinimo.

Kaina

Platformos naudojimo kaina yra individuali ir priklauso nuo jūsų konkrečių poreikių bei pageidavimų. Norėdami sužinoti tikslią kainą, jums reikėtų užpildyti užklausos formą, kurią rasite ZebraDoc kontaktų puslapyje.

Po užklausos užpildymo, mūsų atsakingas specialistas susisieks su jumis ir padės išsiaiškinti poreikius bei pasiūlys sprendimą, kuris geriausiai atitiks jūsų lūkesčius. Taip pat, šiame etape bus pateikta informacija apie mokėjimo sąlygas.

Ilgalaikė patirtis ir nuolatinis veiklos efektyvumo didinimas įgalina mus savo klientams užtikrinti finansiškai ir techniškai patrauklias paslaugų sąlygas.

Pagalba

Taip, techninis palaikymas yra viena iš svarbiausių paslaugų, kurią teikiame savo klientams. Mūsų komanda nuolat stengsis užtikrinti, kad jūsų naudojama platforma būtų kuo sklandesnė ir veiksmingesnė.

Mes atliksime visus būtinus darbus, tokius kaip atnaujinimai, klaidų taisymas, sistemų integravimas ir įvairių papildomų įrankių prijungimas, kad galėtume patenkinti jūsų specifinius poreikius.

Užtikriname, kad visada turėsite techninę paramą, kuri padės jums išspręsti problemas ar klausimus, su kuriais susidurtumėte.

Taip, siekdami užtikrinti, kad galėtumėte išnaudoti visas galimybes, mes teikiame nuotolinius mokymus ir instrukcijas.

Kai pasirašote sutartį su mumis, jums bus prieinamas išsamus mokymų paketas. Šie mokymai padės jums geriau susipažinti su konstruktoriumi, išmokti naudoti skirtingus įrankius ir funkcijas bei pasiekti geriausius rezultatus savo veikloje.

ZebraDoc platformos priežiūra ir administravimas apima nuolatinį platformos veiklos stebėjimą, užtikrinant, kad paslaugos veiktų be sutrikimų. Mes rūpinsimės serveriais, jų naujinimais ir kitais techniniais aspektais, leisdami jums visiškai koncentruotis į savo pagrindinę veiklą.

Mes užtikriname sklandų platformos veikimą nuolat stebėdami jos veiklą. Mūsų patikima priežiūros ir techninė pagalbos komanda yra pasirengusi spręsti visus techninius iššūkius. Be to, mes siūlome mokymus, kad galėtumėte išnaudoti visas platformos funkcijas ir pasiekti maksimalų efektyvumą.