Greitam ir patikimam buhalterinių ir audito paslaugų teikimui
tvarkymą ir mažinkite klaidų atsiradimo riziką
Prisijunkite prie šių modernių organizacijų naudojančių ZebraDoc
Efektyvus
laiko naudojimas
Pažangūs sprendimai buhalteriui ir auditoriui
Pasirenkami komponentai
100% saugu
100% saugu
D.U.K.
ZebraDoc platforma suteikia galimybę automatizuoti paslaugas, jų užsakymą ir optimizuoti dokumentų tvarkymą, tai ypač aktualu buhalterijos ir audito įmonėms, kurios dažnai susiduria su dideliu dokumentų kiekiu.
ZebraDoc platforma leidžia kurti elektronines paslaugas naudojant formų šablonus. Klientai patogiai internetu pildydami paruoštas formas, iš karto pasirašydami ir apmokėdami galės atsisakyti dažno tiesioginio bendravimo poreikio ir atlikti paslaugų užsakymą daug greičiau.
Taip pat priskirdami šiems dokumentams procesų vykdymo eigą, užtikrinsite, kad informacija greitai pasieks atitinkamus darbuotojus.
ZebraDoc platforma užtikrina paslaugų apmokėjimą, suteikdama galimybę patogiai ir saugiai vykdyti užsakymus. Šiuo metu galite lengvai integruoti pasirinktą mokėjimo platformą iš mūsų pateikiamų integracijų sąrašo, visiškai be programavimo įsikišimo. Šis funkcionalumas ne tik užtikrina klientams patogų mokėjimo procesą, bet ir padeda organizacijai efektyviau valdyti finansus ir užtikrinti sklandžią paslaugų teikimo eigą.
Taip, platformoje prieinami įrankiai, skirti naudoti kvalifikuotą Elpako elektroninį pasirašymą. Ši funkcija ne tik prideda papildomą saugumo lygį, bet ir užtikrina patogumą pasirašant svarbius dokumentus.
ZebraDoc platforma yra lanksti pritaikymui pagal jūsų unikalius poreikius. Galite pasirinkti tik tuos funkcionalumus ir integracijas, kurie atitinka jūsų organizacijos reikalavimus. Tai leidžia kurti paslaugų portalus, pasitelkiant tik tuos įrankius, kurie yra jums svarbūs ir kurie atitinka jūsų verslo procesus.
Jei reikia, mūsų komanda taip pat gali sukurti individualius sprendimus arba pritaikyti platformą pagal jūsų pageidavimus, kad ji idealiai atitiktų jūsų verslo poreikius bei strategiją.
Taip, platforma gali būti integruota su jūsų turima dokumentų valdymo sistema. Mes suteikiame galimybę kurti integracijas, leidžiančias efektyviai mainytis duomenimis tarp platformos ir jūsų dokumentų valdymo sistemos. Tai suteiks galimybę patogiai valdyti ir tvarkyti dokumentus bei informaciją vienoje vietoje, pagerinant jūsų darbo ir dokumentų valdymo efektyvumą.