Išmaniam logistikos paslaugų organizavimui

Didinkite paslaugų efektyvumą ir tvarumą, užtikrinkite logistikos veiklos procesų patikimumą ir saugumą
Prisijunkite prie šių modernių organizacijų naudojančių ZebraDoc

Inovacijoms ir
konkurencingumui

Tvaresnė alternatyva „popieriniams“ procesams
Greitesnis kelias nuo užsakymo pateikimo iki įvykdymo
Optimalesnis resursų panaudojimas
Patikimesnė įmonės ir klientų duomenų apsauga

Sprendimai moderniai logistikos įmonei

Skaitmenizuokite savo organizacijos veiklos procesus ir pasiekite žaliojo kurso tikslus, kurdami pažangias e. paslaugas su ZebraDoc
Patogi paieška logistikos ir transporto paslaugų kataloge
Užsakymų, važtaraščių, elektroninių sutarčių formų ir kitų dokumentų kūrimas
Elektroninių sutarčių sudarymas, apmokėjimas ir pasirašymas e. parašu
Integracija su jūsų organizacijos naudojamomis veiklos valdymo IT sistemomis

100% saugu

Kvalifikuotas patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjas ES

100% saugu

Kvalifikuotas patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjas ES
Apie patikimumą

D.U.K.

Jūs klausiate, mes atsakome

Ši platforma suteikia galimybę efektyviai ir sklandžiai valdyti logistikos procesus, susijusius su paslaugų teikimu ir informacijos perdavimu. Supaprastinti operacijas, automatizuoti procesus ir padidinti paslaugų teikimo efektyvumą.

Be to, užtikrina aukštą duomenų saugumą, padeda išlaikyti reguliavimo bei teisės aktų atitikimą. Ši platforma taip pat gali būti pritaikyta pagal specifinius įmonės poreikius, suteikdama jums lankstumą ir galimybę efektyviai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių.

Visos šios funkcijos suteikia logistikos įmonei konkurencinį pranašumą, padidina paslaugų patikimumą, efektyvumą ir klientų pasitenkinimą bei leidžia įgyvendinti modernią, skaitmeninę logistikos strategiją.

Pritaikant Zebradoc platformą jūsų logistikos įmonei, atsižvelgiama į specifinius poreikius, kuriuos lemia greitas, saugus ir patikimas dokumentų mainų procesas, sklandus paslaugos užsakymas bei efektyvus informacijos srautas tarp visų tiekimo grandžių dalyvių.

Platforma leis jums automatizuoti ir optimizuoti dokumentų valdymą, užtikrinti sklandų paslaugų užsakymo procesą bei greitą pranešimų ir įspėjimų siuntimą. Svarbu tai, kad elektroninės paslaugos bus pasiekiamos visą parą, 7 dienas per savaitę, leidžiant operatyviai reaguoti į besikeičiančias situacijas ir užtikrinti nepriekaištingą paslaugos teikimą.

ZebraDoc platforma padidins jūsų logistikos įmonės paslaugų patikimumą ir prisidės prie tvarumo, supaprastindama bei automatizuodama procesus. Suteiks skaidrumą užsakymų eigai, palengvins klientų sąveiką su paslaugomis ir pagerins naudotojų patirtį.

Be to, platformos naudojimas leis efektyviau valdyti dokumentus, sumažinti popierinių dokumentų spausdinimą ir prisidėti prie tvarumo.

ZebraDoc platforma leidžia jums kurti ir valdyti paslaugų katalogus bei dokumentus be jokių programavimo žinių. Administravimo portale galite kurti formų šablonus ir nustatyti suformuotiems dokumentams darbo sekas, stebėti ir sekti vykdymo būsenas. Tiesiogiai portalas leidžia nustatyti formų funkcionalumą, integruoti mokėjimus, autentifikuoti tapatybę ir valdyti prieigas.

Paslaugų puslapyje galėsite kurti ir pritaikyti paslaugų aprašymus, leidžiant klientams lengvai suprasti siūlomų paslaugų svarbą. Tai visuma galimybių, kuriomis galima pasinaudoti be programavimo žinių.

ZebraDoc platforma taiko šiuolaikines kibernetinio saugumo technologijas, įskaitant duomenų šifravimą, griežtą prieigos kontrolę ir asmenų autentifikavimą. Ji atitinka tarptautinius ISO standartus ir užtikrina kibernetinį saugumą, kad būtų išvengta neleistino duomenų pasiekimo ar pažeidimų. Platformoje reguliariai atnaujinami saugumo reikalavimai, vykdomas saugumo auditas, kad būtų užtikrintas aukštas duomenų apsaugos lygis.

Taip pat, platformoje, galėsite sukurti ir naudoti privatumo politiką, papildomai stiprindami duomenų saugą ir teisėtumą.

Taip, platforma gali būti integruota su jūsų esamomis dokumentų bei procesų valdymo sistemomis. Mes suteikiame galimybę sukurti integracijas, leidžiančias efektyviai keistis duomenimis tarp ZebraDoc platformos ir jūsų šiuo metu naudojamų sistemų. Tai suteikia jums galimybę valdyti ir stebėti paslaugų teikimą bei procesus vienoje vietoje.

Dėl kainų ir mokėjimo plano informacijos reikėtų tiesiogiai kreiptis į ZebraDoc pardavimų aptarnavimo komandą. Kainos ir mokėjimo planai gali skirtis priklausomai nuo jūsų organizacijos poreikių. Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą, atitinkantį jūsų organizacijos poreikius ir lūkesčius.