Efektyviam paslaugų užsakymų valdymui
Prisijunkite prie šių modernių organizacijų naudojančių ZebraDoc
Daugiau
užsakymų
Sprendimai paslaugų užsakymams skaitmenizuoti
Pasirenkami komponentai
100% saugu
100% saugu
D.U.K.
ZebraDoc yra moderni ir inovatyvi elektroninių paslaugų teikimo platforma, suteikianti galimybę kurti paslaugų portalus efektyviam skaitmeninių paslaugų ir vidinių darbo procesų organizavimui. Lengva kurti elektronines paslaugas be programavimo žinių, valdyti informacijos rinkimą, apdorojimą, dokumentavimą ir pasirašymą. Ji suteikia klientams daugiau laisvės ir galimybių naudotis paslaugomis iš bet kur ir bet kuriuo metu.
Taip, su ZebraDoc platforma galite kurti įvairių rūšių dokumentus be jokių apribojimų. Platforma suteikia jums visapusišką laisvę naudoti funkcijas kuriant specializuotas formas, dokumentus ir procesus, pritaikytus jūsų verslo poreikiams. Tai apima užsakymų, prašymų, skundų priėmimą, apdorojimą bei dokumentų generavimą. Taigi, galite pritaikyti platformą pagal savo verslo reikalavimus, užtikrinant efektyvų organizacijos dokumentų valdymą.
ZebraDoc suteikia organizacijoms galimybę integruoti ją su turimomis elektroninėmis dokumentų valdymo sistemomis. Tai leis lengvai perkelti sukurtus ir surinktus dokumentus į organizacijos dokumentų valdymo sistemą, kur juos galėsite valdyti ir saugoti vienoje vietoje kartu su kitais dokumentais.
Be to, siūlome integracijas su mūsų rekomenduojamomis dokumentų valdymo sistemomis. Tačiau net jei jūsų organizacija nenori turėti tokios sistemos, tai nekliudys naudotis ZebraDoc platformą. Ji yra puiki galimybė pradėti organizuoti ir valdyti savo elektronines paslaugas ir dokumentus neturint dokumentų valdymo infrastruktūros.