Skaitmenizuotam
vertimų organizavimui
Prisijunkite prie šių modernių organizacijų naudojančių ZebraDoc
Efektyviam
klientų
aptarnavimui
Pažangūs vertimų organizavimo sprendimai
Pasirenkami komponentai
100% saugu
100% saugu
D.U.K.
ZebraDoc – moderni ir inovatyvi elektroninių paslaugų teikimo platforma, suteikianti galimybę kurti paslaugų portalus efektyviam skaitmeninių paslaugų ir vidinių darbo procesų organizavimui. Lengva kurti elektronines paslaugas be programavimo žinių, valdyti informacijos surinkimą, apdorojimą, dokumentavimą ir pasirašymą. Suteikia klientams daugiau laisvės ir galimybių naudotis paslaugomis iš bet kur ir 24/7.
ZebraDoc platforma padidins jūsų įmonės paslaugų patikimumą ir prisidės prie tvarumo, supaprastindama bei automatizuodama procesus. Suteiks skaidrumą užsakymų eigai, palengvins klientų sąveiką su paslaugomis ir pagerins naudotojų patirtį.
Be to, platformos naudojimas leis efektyviau valdyti dokumentus, sumažinti popierinių dokumentų spausdinimą ir prisidėti prie tvarumo.
Taip, be abejo. Jei domitės ZebraDoc platformos galimybėmis, kviečiame jus susisiekti su mumis. Su malonumu pakviesime į susitikimą, kurio metu galėsite išbandyti platformą, susipažinti su jos funkcionalumu ir gauti visus atsakymus. Tai puiki galimybė pamatyti, kaip platforma atitinka jūsų poreikius ir suteikia pridėtinę vertę jūsų universiteto ar kolegijos administravimo procesams.
Platformos naudojimo kaina yra individuali ir priklauso nuo jūsų konkrečių poreikių bei pageidavimų. Norėdami sužinoti tikslią kainą, jums reikėtų užpildyti užklausos formą, kurią rasite ZebraDoc kontaktų puslapyje.
Po užklausos užpildymo, mūsų atsakingas specialistas susisieks su jumis ir padės išsiaiškinti poreikius bei pasiūlys sprendimą, kuris geriausiai atitiks jūsų lūkesčius. Taip pat, šiame etape bus pateikta informacija apie mokėjimo sąlygas.
Ilgalaikė patirtis ir nuolatinis veiklos efektyvumo didinimas įgalina mus savo klientams užtikrinti finansiškai ir techniškai patrauklias paslaugų sąlygas.